1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím moda-london.cz. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Prodávající je provozovatelem internetového obchodu moda-london.cz, se sídlem v Havířov-Bludovice, Těšínská 537/4, IČO: 73899089. Kontaktní informace najdete v sekci ,,kontakty''.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.
V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení (100Kč). Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.
V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.
6) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží Vám zašleme Vámi vybraným způsobem dopravy - Česká pošta, Zásilkovna, přepravní spužba DPD
(Hodnota zboží pod 100 KČ Bez DPH, nelze koupit dobírkou)
A.Zásilkovna.cz – osobní odběr na pobočkách ZPoint – síť výdejních míst Zásilkovna
Platba předem na účet 65 KČ
( převodem na účet: 2800396399/2010 )
Možnost platby přes PayPal, PayU
Dobírkou 114 KČ
( hotovostní platba při převzetí zboží na výdejním místě )
B.Česká pošta
Platba předem na účet 105 KČ
( převodem na účet: 2800396399/2010 )
Dobírkou 154 KČ
( hotovostní platba při převzetí zboží )
C. Služba DPD přepravce
Platba předem na účet 105KČ
( převodem na účet: 2800396399/2010 )
Možnost platby přes PayPal, PayU
Dobírkou 154 KČ
( hotovostní platba při převzetí zboží )
D. Osobní odběr na provozovně 0 KČ
7) DODACÍ LHŮTA
1. Zboží skladem je připravené ihned k odeslání.
2. Dodací lhůta ode dne expedice DPD do 2 dnů, Česká pošta 1 - 5 pracovních dní, Zásilkovna 2- 5 pracovních dní
Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním
8) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Náklady spojené s vyměňováním (přepravou) nese v plné výši kupující.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Zboží lze vrátit do 14 dnů od koupě, bez udání důvodů.
Náklady spojené s vyměňováním (přepravou) nese v plné výši kupjící.
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
Radim Karkoška, Těšínská 537/4, 736 01 Havířov-Bludovice
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů