Obchodní podmínky - Móda-london.cz

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím moda-london.cz. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Prodávající je provozovatelem internetového obchodu moda-london.cz ( macahel ), se sídlem v Havířov-Bludovice, Těšínská 537/4, IČO: 73899089. Kontaktní informace najdete v sekci ,,kontakty''.


2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu. 
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. 
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY 

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY 

Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. 

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.


V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení (100Kč). Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.

V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci. 

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ 

Objednané zboží Vám zašleme Vámi vybraným způsobem dopravy - Česká pošta, Zásilkovna, přepravní spužba PPL

(Hodnota zboží pod 100 KČ Bez DPH, nelze koupit dobírkou)

A.Zásilkovna.cz – osobní odběr na pobočkách ZPoint – síť výdejních míst Zásilkovna

 Platba předem na účet       60 KČ    

  ( převodem na účet: 2800396399/2010 )

  Možnost platby přes PayPal, PayU

 Dobírkou                            90 

 ( hotovostní platba při převzetí zboží na výdejním místě )           

B.Česká pošta

 Platba předem na účet      95 KČ    

 ( převodem na účet: 2800396399/2010 )

  Možnost platby přes PayPal, PayU

 Dobírkou                          125 

  ( hotovostní platba při převzetí zboží )

 

C. Služba Geis přepravce

Platba předem na účet    95 KČ    

 ( převodem na účet: 2800396399/2010 )

  Možnost platby přes PayPal, PayU

 Dobírkou                       125 

 ( hotovostní platba při převzetí zboží )

 

D.  Osobní odběr na provozovně   0
           

7) DODACÍ LHŮTA 

1. Zboží skladem je připravené ihned k odeslání.

2. Dodací lhůta ode dne expedice Geis do 2 dnů, Česká pošta 1 - 5 pracovních dní, Zásilkovna 2- 5 pracovních dní

Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ 

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. 

9) REKLAMACE A ZÁRUKA 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Náklady spojené s vyměňováním (přepravou) nese v plné výši kupující.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

Záruka se nevztahuje na: 

a) vady vzniklé běžným používáním 
b) nesprávným použitím výrobku 
c) nesprávným skladováním

Zboží lze vrátit do 14 dnů od koupě, bez udání důvodů.

Náklady spojené s vyměňováním (přepravou) nese v plné výši kupjící. 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně 
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

Radim Karkoška, Těšínská 537/4, 736 01 Havířov-Bludovice
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu 
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. 


Zákony a předpisy: 

-         zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání 
-         zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů